piątek, 20 czerwca 2014

Blog Princess Diares

Hejka!Dzisiaj opowiem wam o moim ulubionym blogu.Podzielę ten post na kilka części,ponieważ tak byłoby znacznie lepiej.Pierwszy ulubiony to blog dampirki1310,a jej nazwa bloga brzmi:Princess Diares,a adres:princess-diares-dampirka1310.blogspot.com.
Blog jest po prostu genialny,ale troszeczkę nie w moim stylu,ale i tak bardzo mi się podoba.Najbardziej podobają mi się jej szkoły rysowania.Ja nie umiem tak rysować,ale wciąż się od dampirki1310 uczę,codziennie paczę na jej bloga i sprawdzam czy nie ma tam nowych postów.Ma fajny szablon na bloga,fajnie opisuję wszystkie posty.Najbardziej podoba mi się jednak jej ostatni wpis o wystawie prac w szkole i postanowiłam pokazać na moim blogu kilka zdjęć:
 Piękne,nieprawdaż?Która z wszystkich prac podoba wam się najbardziej,bo mi wszystkie!

Nyela na plaży,Alicja w krainie czarów i wiele,wiele wspaniałych rysunków dampirki1310!




Spodobała mi się także jej kolekcja szkicowników Lilla Lou,ale niestety nie zdążyłam dać zdjęć na bloga.No cóż...trudno :)Mam nadzieje dampirko,że odpiszesz mi na blogu przy tym poście,bardzo by mi na tym zależało.,,Najwierniejsza fanka''

3 komentarze:

  1. Naprawdę piękne tylko jest zbyt dziecinna :/
    czika z LL

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jaka jest,a mi się to podoba,jeśli chcesz ją krytykować to wyjdz z tego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń