czwartek, 26 czerwca 2014

Wkrótce wakacje!

Hejka!Nie mogę się doczekać!Bardzo będę tęskniła za przyjaciółmi.Teraz do 2 klasy w gimnazjum.Dzisiaj miałam ostatnie lekcje w szkole,a jutro zakończenie roku szkolnego!W tym roku miałam średnie 5,1.Ostatnio wychodziła mi piątka z matmy,ale no cóż...dostałam czwórkę!Dzisiejsze lekcje były super z kolegom i przyjaciółką rzucaliśmy samolociki z okna na trzecim piętrze.Na trzeciej lekcji tylko nasza klasa z panią od techniki robiła dekorację na sali gimnastycznej,gdzie miało się odbyć zakończenie roku szkolnego!Pózniej poszliśmy wszyscy na pizzę.Pyszna była!Jak myślicie,jak powinna, się uczesać?Lekko kręcone włosy,proste na maksa,czy w koku?Napiszcie!A to takie focie :)
T
Dostałam te zdjęcie od koleżanki na fejsie,słodkie,nie:)Na wakacje stworze nowy profil na facebooku o nazwie Candy Girl,i będę wstawiała na nim najświeższe informację z TM i LL!Ostatnio mój blog miał tylko 72 wyświetlenia,choć niektóre z nich są moje.Proszę komentujcie,bardzo mi na tym zależy!Życzę wspaniałych wakaji :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz