czwartek, 26 czerwca 2014

Film:Czarownica

Hejka!Coś nie komentujecie,ale coraz więcej osób wchodzi na bloga,nie kapuje :/
No cóż...porozmawiamy dzisiaj o filmie ,,Czarownica''.
Tytyłowa czarownica była niegdyś piękną i dobrą dziewczyną.Jej radosną młodość przerwała jednak wojna,podczas której bohaterka z oddaniem broniła swojej ojczyzny.
Jednak zdrada,której doświadzczyła,zmieniła jej serce w  kamień!Żądana zemsty rzuca klątwę na księżniczkę o imieniu Aurora-nowonarodzoną córkę króla.
 Plakat filmu,byliście już bo ja idę z paczką w tą sobotę :)
 Angielska wersja,nie mogłam znalezć innej.
 Księżniczka Aurora,na początku myślałam,że to ona będzie główną bohaterką,ale na plakacie napisane jest czarownica więć wiadomo :/
 
 
Mam nadzieję,że wam się podobało,a teraz proszę was o coś jeszcze.Mam do was pytanie.
Która lepsza?
a)Top Model
b)Lilla Lou
c)obie
d)żadne
e)nie znam
O ile ktoś odpisze podyktuje ile z was wybrało jakąś tam odpowiedz.Dobranoc. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz